.

PUI CU ARDEI, CIUPERCI SI MAGHIRAN

Posted on
  • sâmbătă, 15 noiembrie 2014
  • by
  • Zaahoo
  • in
  • Etichete: , ,
  • Cum se face PUI CU ARDEI, CIUPERCI SI MAGHIRAN, reteta culinara pentru PUI CU ARDEI, CIUPERCI SI MAGHIRAN

    Ingrediente:
    • 1 pui
    • 5-6 catei usturoi
    • 50 g unt
    • 1 lingurita maghiran
    • 250 ml vin alb
    • 2 ardei verzi
    • 2 ardei rosii
    • 2-3 rosii
    • 10 ciuperci
    • sare
    • piper
    Mod de preparare:

    Am taiat puiul in 4 si l-am condimentat cu sare, piper, iar cu amestecul facut din usturoiul tocat marunt amestecat cu unt moale am uns bucatile de pui. Acestea se aseaza intr-un vas termoizolant, am presarat maghiran si am dat la cuptor. Dupa approx 20 min am adaugat vinul cu care am stropit puiul pt a nu se usca. Rosiile le-am decojit si le-am taiat. Ardeii i-am taiat feliute. Dupa approx 40 min se adauga rosiile, ardeii si ciupercile taiate in doua sau trei (depinde cat de mari sunt). Am reintrodus la cuptor dupa ce am amestecat usor. Cand se rumeneste poate fi servit.

    sursa: manuela-raluca constantin

    0 comentarii:

    Trimiteți un comentariu

     
    Copyright (c) 2010 Retete culinare - Retetele apartin autorilor de drept. Sursa retete: Practic in bucatarie, Bucataria de azi
    Sponsored by : Bloggermint